דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עם מי לא כדאי לצאת לדייט? 

מאת    [ 21/10/2012 ]

מילים במאמר: 854   [ נצפה 3401 פעמים ]

אולי אתן לבד, וללא ספק אתן רוצות אהבה. אולי כבר עבר הרבה זמן מאז שחוויתן אהבה ונדמה לכן שהשעון מתקתק. לפעמים, השילוב של כל אלה גורם ללא מעט בנות להמשיך ולצאת עם אלה, שמובן וברור מאליו שממש חבל לבזבז עליהם את הזמן. אלה שגורמים לכן לעוגמת נפש ולכאב לב, אלה ש"זה" לא קורה איתם, שבמאזן של לבד או איתם, עדיף כבר לבד. אז כדי לעזור לכן, בנות, להימנע מליפול בפח של אותם טיפוסים גבריים שממש חבל שתבזבזו עליהם את זמנכן היקר, ריכזנו עבורכן מאגר של כמה מהם.

איש יחסי הציבור

הוא שרמנטי. לבוש טיפ טופ. יודע לספר על עצמו ניסים ונפלאות. על מה שהוא עשה בצבא, העבודה שלו, התפקיד שלו, הכסף שהוא מרוויח ועל איך הוא טיפס על הקלימנג'רו לבד בעיניים עצומות. הבעיה היא, שהוא לא מפסיק לדבר על עצמו. אף פעם לא לוקח נשימה לתת גם לך לדבר (אולי כי את לא מעניינת אותו מעבר להיותך "קהל"), ואת לא באמת יודעת, מעבר לפרסום הצעקני, מה באמת מכיל המוצר? עזבי אותו, את צריכה אחד שיראה גם אותך ויתעניין גם בך מדי פעם.

זה שאף אחת לא רוצה

לפעמים, אחרי תקופה ארוכה של לבד, או אחרי שמחפשים הרבה זמן ולא מוצאים, מתחילים להאמין שאולי אני לא שווה, שכל הטובים כבר תפוסים, שאם לא אקח את מה שיש אשאר בלי כלום. אם הגעת לפינה הזאת, את עלולה למצוא את עצמך מוכנה להתפשר ולשבת בבית קפה נידח עם זה שאף אחת לא רוצה. זה שכולם יודעים שהוא לא מציאה גדולה, שאין בו שום דבר מושך או מיוחד או מעניין. יקירתי, אם אף אחת לא רוצה אותו כנראה יש סיבה. אם אף אחת לא רוצה אותו אין סיבה שאת תרצי!

זה שאו - טו - טו - יתגרש

הוא גורם לך להרגיש שאת האישה של חייו. שעד היום הוא חי עם האישה הלא נכונה אבל מרגע שפגש אותך הוא הבין מה זו אהבה אמיתית, הוא הבין מה זה סקס הוא גילה את עצמו, הוא נפתח לעולם. את מוקסמת, את נרגשת, את מוחמאת, ואת מוצאת את עצמך מהר מאד במערכת יחסים שבה את השיחה הממתינה. הוא לא יתגרש כל כך מהר (אם בכלל?), זה טוב לו שאת שם, אבל האם זה טוב לך? עזבי אותו וחפשי את זה שאת תהיי בשבילו שיחת היום.

זה שלא מתקשר

הטיפוס הזה הוא בין הגרועים. הוא זה שסימן אזהרה אדום ומהבהב שכתוב עליו "להתרחק ומהר" מודבק לו במרכז המצח. זה האחד שמקסים אותך על הבר ביום רביעי בערב, מבטיח שיתקשר בסוף השבוע והולך, משאיר אחריו שובל של כוכבים ותקוות. את תוהה מה זה אומר סוף השבוע? חמישי בערב? שישי בבוקר? שבת? מיום חמישי בצהרים את בכוננות, חמישי עובר ואת נוזפת בעצמך שכללת אותו במניין סוף השבוע. גם יום שישי עובר בקלילות ואת מנחמת את עצמך בכך שיש עוד את שבת. בשבת בחצות, את מבינה שזה לא יקרה. הוא לא יתקשר. האם שכח מיד כשהבטיח? האם מצא מישהי אחרת? האם יש לו דברים יותר חשובים לעשות? כך או אחרת, בפעם הבאה שהוא יתקשר, נגיד ביום שלישי בצהרים, תעשי לעצמך טובה, תגידי לו "don't call me, I will call you" ועברי לבא בתור.


זה שרק עכשיו יצא ממערכת יחסים

הוא כולו כואב. מעורר רחמים ממש. בא לך לפרוש עליו את חסותך ולעזור לו ללקק את פצעיו. את מודה למזל הגדול שזימן דווקא לך את ההזדמנות לרפא לב גברי שבור. אלא שברוב המקרים תמצאי את עצמך טובעת באפטר - שוק של הפרידה שלו, בכעסים, במרירות (וגם במה שהוא לא יגיד לך, בגעגועים). מאד יכול להיות, שאת בסך הכל המדרגה שהוא צריך כדי לטפס עליה ולצאת מהתהום שלו. אבל את, יש לך מספיק את הצרות שלך. לכן, עשי לעצמך טובה, ושלחי אותו לפסיכולוג, ולעצמך חפשי את הגבר שפנוי לגמרי לקשר איתך.

זה שעדיין גר עם ההורים

זה, מה אפשר להגיד עליו? אולי הוא עובד בחברת השקעות, לובש חליפה ומשתמש רק באפטרשייב הכי יוקרתי. אולי הוא חכם, מצליח, רגיש, מי יודע. אבל אם הוא מעל גיל 30 ועדיין חי בבית של ההורים זה אומר משהו. אולי זו בעיה בלקיחת אחריות? אולי חשש מעצמאות? אולי קמצנות? אולי זה אומר משהו על הקשר שלו עם אמא שלו? אולי הוא הסתבך בדברים שהוא לא מספר לך עליהם? ומה זה אומר על האינטימיות הבוגרת שתוכלו לבנות? אבל את, אין לך זמן ואנרגיות לבזבז עד שתגלי איפה בדיוק הדפקט. גבר בוגר שגר עם ההורים? שירים לך טלפון כשיעבור לדירה משלו.

זה שמתייחס אלייך כמו אל זבל

על הטיפוס הזה אין מה להכביר מלים. הוא תופס אותך בשלב הכי פגיע. הוא יודע בדיוק כמה את כמהה לקשר, כמה את חושבת שלא מגיע לך ותוהה האם את באמת שווה. אלה התנאים האידיאליים לגבר הזה להראות מה הוא יודע. הוא ידבר אלייך בזלזול ליד אחרים, יזלזל במה שאת עושה, יעביר כל הזמן ביקורת, תתחילי למצוא את עצמך מחפשת כל הזמן איך לרצות אותו ולא מצליחה, תתחילי באמת להאמין שהוא צודק. תעשי לעצמך טובה, ישנם מצבים שבהם עדיף לבד מיחד. הטיפוס הזה ללא ספק שייך למצבים האלה. אחרי הפעם הראשונה שהוא יתייחס אלייך לא יפה, תגידי לו "יפה" שלום.

אהבה, בנות, צריכה לעשות טוב. היא לא מיועדת לגרום סבל. ברגע שלא נוח, לא מעניין או לא נעים, כנראה שזה לא זה וצריך לשים לזה סוף, כדי לפנות מקום לאיש המתאים באמת.

לתחזיות הורוסקופ ומידע נוסף על מיסטיקה הכנסו לאתר הורוסקופ

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב